Našim cílem je profesionálně uspokojit požadavky našich zákazníků

PRIME-CLASS s.r.o.

Americká 362/11
120 00 PRAHA 2

Provozovna Ústí nad Labem
Zeyerova 775/21, Ústí nad Labem
+420 777 037 326
info@primeclass.cz

Profesionální telefonická komunikace

Co vám kurz nabízí:

  • Telefonický rozhovor jako způsob oslovení zákazníka.
  • Základní náležitosti a pravidla telefonického kontaktu.
  • Komunikační vlastnosti, na které je nutné během telefonování dbát.
  • Praktické procvičení a přehled základních situací, které při hovoru mohou nastat.
  • Rétorika při telefonickém kontaktu.
  • Efektivní strategie pro zvládnutí náročných situací při telefonování.
  • Konfliktní situace a jejich řešení.
  • Práce s informacemi a určení jejich priority – především v krizových situacích. 

Cíle kurzu:

  • Získáte jistotu při telefonickém kontaktu.
  • Ztratíte ostych a trému při telefonování.
  • Výrazně si posílíte komunikační dovednosti.
  • Vytvoříte si strategii, která vám pomůže zvládnout stresové situace.
  • Budete umět aktivně naslouchat a pokládat vhodné otázky.
  • Dosáhnete profesionální úrovně telefonického kontaktu se zákazníkem.
  • Naučíte se efektivně argumentovat.
  • Naleznete osobní komunikační styly.
  • Zvládnete námitky zákazníků a osvojíte si umění jednat s nestandardními zákazníky.

Pro koho je kurz určen:

  • pracovníci, jejichž hlavním způsobem kontaktu se zákazníky je telefonická komunikace
  • operátoři
  • pracovníci telemarketingu
  • manažeři
  • všichni, kteří chtějí kultivovat svůj telefonický projev